برگزاری اولین کنگره بدنسازی و تناسب اندام با حضور وزیر ورزش و جوانان

اولین کنگره بدنسازی و تناسب اندام با رونمایی از کمپین بدنسازی برای همه، بدنسازی برای سلامت با حضور وزیر ورزش و جوانان
به گزارش روابط عمومی انجمن صنعت ورزش کشور، این همایش در مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیما با حضور سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، مجید شهیدی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان، غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، حسن محمدلو رئیس صنعت ورزش، کالا وخدمات وصنایع وابسته و دیگر مسئولان، قهرمانان و پیشکسوتان این فدراسیون برگزار شد.
پخش تیزرهایی از موفقیت‌های تیم‌های ملی پاورلیفتینگ و عملکرد فدراسیون بدنسازی از بخش‌های مراسم افتاحیه بود.در پایان مراسم نیز از کمپین ملی «بدنسازی برای همه، بدنسازی برای سلامت» با حضور وزیر ورزش و جوانان رونمایی شد.
وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون بدنسازی و رئیس فدراسیون پزشکی و رئیس صنعت ورزش کشور در پایان این مراسم از نمایشگاهی که در این کنگره به همت گروه رسانه ای آتا و همکاری صنعت ورزش کشور برپا شده است، بازدید به عمل آوردند درحاشیه این بازدید از چند طرح برای اولین بار در کشور رونمایی گردید . حسن محمدلو رئیس صنعت ورزش کشوردرخصوص این رونمایی ها و نمونه تولیدات دانش بنیان و تولیدات هوشمند ورزشی و فوتبال توضیحاتی را به وزیر و هیئت همراه ارائه نمودند.
رونمایی از نمادواره”اولین دوره برگزاری مسابقات دادگاه تمرینی حقوق ورزش ( moot court ) و دوره های آموزشی مدیریت ارشد کسب و کار MBA وDBA حقوق ورزش”
تراکتهای هوشمند فوتبال ST2 و کفش زندی و رونمایی از اسپرت پلاس از سایر رونمایی های صنعت ورزش کشور دراین رویداد بود.

لینک خبر در خبرگزاری بین المللی تصویری ایران پرس

admin1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست بعدی

نشست بخش خصوصی صنعت ورزش، با شورای گفتگو و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران برگزار گردید.

یکشنبه 6 شهریور 1401
نشست بخش خصوصی صنعت ورزش، با شورای گفتگو و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران برگزار گردید. این نشست که به همت پارلمان بخش خصوصی کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته به ریاست آقای دکتر عبدالملکی و آقای حسن محمدلو رئیس هیات مدیره […]