راه‌اندازی اداره کل صنایع ورزشی و خلاق در معاونت صنایع‌عمومی وزارت صمت

معاون صنایع‌عمومی وزارت صمت در نخستین جشنواره تجلیل از برترین‌های اقتصاد و صنعت ورزش کشور از راه‌اندازی اداره کل صنایع ورزشی و خلاق به عنوان یکی از اداره‌های کل زیرمجموعه معاونت صنایع‌عمومی وزارت صمت، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از شاتا، محمدمهدی برادران در این مراسم که به همت انجمن صنعت ورزش، کالا و خدمات و صنایع وابسته برگزار شد، ضمن اعلام این خبر گفت: نگاه ویژه‌ای به صنایع ورزشی داریم و در افق کاری خود به دنبال کاهش تصدی‌گری دولت، مانع‌زدایی و حمایت از تولیدکنندگان هستیم.

وی افزود: اهمیت خاصی برای مقوله ورزش در تمام زمینه‌ها قائل هستیم و با همین هدف برای استفاده بهینه از فرصت پیش آمده در منطقه و نقش‌آفرینی در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، تلاش می‌کنیم.

برادران ادامه داد: راه‌اندازی منطقه ویژه صنایع ورزشی از دیگر برنامه‌های مدنظر است که می‌تواند مجموعه ورزشی کشور را بیش از پیش تقویت کند.

گفتنی است در پایان این جشنواره از بهترین‌های اقتصاد و صنعت ورزش کشور با اهدای لوح و تندیس، تقدیر شد.

لینک خبر در پایگاه اطلاع رسانی دولت

admin1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست بعدی

انتخاب برترین تولیدکنندگان و صنعتگران ورزش

پنج‌شنبه 4 فروردین 1401
جشنواره تجلیل از برترین‌های اقتصاد و صنعت ورزش کشور برگزار شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ مراسم تجلیل از برترین‌های اقتصاد و صنعت ورزش کشور امروز در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد. این جشنواره با هدف انتخاب و معرفی برترین تولیدکننده ورزشی کشور با حضور ۸۰ شرکت، موسسه […]