نشست تخصصی هم‌اندیشی تولیدکنندگان صنایع ورزش

محمدلو: هدف انجمن صنعت ورزش مانع‌زدایی از راه تولیدکنندگان و جامعه ورزش است

محمدلو: هدف انجمن صنعت ورزش مانع‌زدایی از راه تولیدکنندگان و جامعه ورزش است

رییس انجمن صنعت ورزش گفت: تولیدکنندگان ما یکسری موانع دارند و قصد ما این بود که با ایجاد همگرایی بین همه دستگاه‌ها موانع را از سر راه تولیدکنندگان صنعت ورزش برداریم.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نشست تخصصی هم‌اندیشی تولیدکنندگان صنایع ورزش با تصمیم‌سازان اقتصاد، صنعت و ورزش کشور روز گذشته با هدف ارائه دستاوردها و چالش‌های پیش روی صنعت ورزش کشور در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.حسن محمدلو رییس انجمن صنعت ورزش با اشاره به برگزاری این همایش اظهار داشت: این جلسه برای هماهنگی دستگاه‌های ذیربط و چند وزارتخانه برگزار می‌شود چون تولیدکنندگان ما یکسری موانع دارند و قصد ما این بود که با ایجاد همگرایی بین همه دستگاه‌ها موانع را از سر راه تولیدکنندگان صنعت ورزش برداریم.وی افزود: چهار سال است که پیش‌نویس انجمن صنعت ورزش را به وزارت صمت دادیم. ما جزو فدراسیون جهانی انجمن صنعت ورزش هستیم که زیر نظر ioc کار می‌کند. ظرفیت های خیلی خوب و تولیدکنندگان زیادی داریم که می توان هم در داخل و هم در بیرون از کشور از توانایی آنها بهره بگیریم.رییس انجمن صنعت ورزش با اشاره به ایجاد میز خدمت انجمن صنعت ورزش در محل وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: این میز خدمت با همکاری مرکز مشارکتها، سرمایه گذاری و اقتصاد وزارت ورزش و جوانان در محل وزارتخانه برقرار شده است. هر دوشنبه در وزارت ورزش پاسخگوی مشکلات و مسائل تولیدکنندگان خواهیم بود.

لینک خبر: https://news.msy.gov.ir/news/2194113.htm

admin1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست بعدی

حمایت وزارت صمت از صنعت ورزش و تولیدات ورزشی/ ضرورت تدوین برنامه چهارساله با رویکرد حمایت از کل زنجیره

دوشنبه 10 آبان 1400
معاون طرح و برنامه وزارت صمت با اشاره به اهمیت و ظرفیت صنایع ورزشی در کشور، خواستار تدوین برنامه عملیاتی ۴ ساله با مشارکت واحد‌های فعال در این حوزه شد و از حمایت و پشتیبانی وزارت صمت از این صنعت خبر داد. به گزارش شاتا، سیدمهدی نیازی در در نشست هم اندیشی تولیدکنندگان صنایع ورزشی با تصمیم سازان […]