بازدید مدیر گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری از مراحل توسعه و تجهیز مجموعه ورزشی شهید معتمدی

به گزارش برنا، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیر گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری طی بازدید از بخشهای مختلف مجموعه ورزشی شهید معتمدی (کارگران) از جمله سالن رزمی، با استقبال از اقدامات مدیریت بهره برداری در این مجموعه و همچنین تلاشهای سازنده انجمن بوکس حرفه ای و نیمه حرفه ای کشور، بر ضرروت حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ورزشهای رزمی و ایجاد بستری مناسب برای افتخارآفرینی آنها در عرصه های معتبر تاکید کرد.

دکتر علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیر گروه اقتصادی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز جمعه ۴ تیرماه ۱۴۰۰ به همراه دکترگوهری دبیر ستاد اجتماع محور محلات و همچنین حسن محمدلو رئیس انجمن صنعت ورزش، کالا، خدمات و صنایع وابسته و دکتر مهدی ذوالقدر مدیریت مجموعه و قهرمان اسبق کیک بوکسینگ جهان از مراحل تجهیز و توسعه مجموعه ورزشی شهید معتمدی(کارگران) بازدید کردند.

گفتنی است در جریان این بازدید، مرکز تخصصی فیزیوتراپی و سنجش اصلاح ساختار قامتی که با همت و سرمایه گذاری دکتر مهدی ذوالقدر مدیر بهره برداری مجموعه ورزشی شهید معتمدی راه اندازی شده است، رسما افتتاح شد.

در ادامه همچنین گزارشی از فعالیتها و برنامه های در دست اقدام انجمن بوکس حرفه ای و نیمه حرفه ای کشور توسط حسن محمدلو رئیس این انجمن ارائه شد که مورد توجه بازدیدکنندگان  قرار گرفت.

دکتر آقامحمدی با حمایت و استقبال از توانمندی‌های انجمن بوکس حرفه ای و نیمه حرفه ای کشور، گفت: کشورمان همواره از ظرفیت و پتانسل بالایی در حوزه ورزش حرفه ای و قهرمانی  برخوردار بوده است، اما نیازمند توجه و حمایت اساسی از قهرمانان عزیز کشورمان برای شکوفایی استعدادهایشان و بسترسازی برای افتخارآفرینی  هرچه بیشتر آنها در میادین مهم بین المللی و جهانی هستیم.

وی توصیه کرد: جوانان ما در عین قهرمانی باید متواضع و با اخلاق باشند تا در چشم مردم الگوی نجابت و جوانمردی شوند. ورزش قهرمانی باید به گونه ای باشد که همه مردم را به انجام ورزش تشویق و ورزش را برای همگان جذاب و شیرین کند.

در ادامه محمدلو با اشاره به آئین رونمایی از کمربندهای قهرمانی اولین دوره مسابقات ملی انجمن بوکس حرفه ای و نیمه حرفه ای کشور، برگزاری این رویداد را فرصتی مناسب برای شناخت چهره های مستعد این رشته و زمینه ساز حضور افتخارآفرین آنها در مسابقات مطرح و معتبر خارجی دانست.

مهدی ذوالقدر مدیریت بهره بردار مجموعه با اشاره به راه اندازی مرکز تخصصی فیزیوتراپی و سنجش اصلاح ساختار قامتی در مجموعه ورزشی شهید معتمدی، اظهار امیدواری کرد که از این پس بخش قابل توجهی از مشکلات توانبخشی مربیان، ورزشکاران و خانواده های ایشان مرتفع گردد.

گفتنی است، اجرای تکنیک و نمایش میت زنی توسط “ارسلان دست پرور” بوکسور حرفه ای کشورمان و دارنده رنکینگ یک حال حاضر کشور سوئد، از بخشهای مورد توجه این بازدید بود.

لینک خبر :https://www.borna.news/fa/tiny/news-1198437

admin1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست بعدی

فراخوان رفع و حذف قوانین زاید و موانع تولید

سه‌شنبه 22 تیر 1400