برترین های اقتصاد و صنعت ورزش سال معرفی می شوند

به گزارش ایرنا، «علی دست‌باز» روز شنبه در نشست خبری با عنوان برپایی نخستین جشنواره برترین‌های صنعت ورزش، گفت: نخستین اقدام مرکز مشارکت‌های اقتصادی ورزش، راه اندازی میز خدمت برای تولیدکنندگان ورزشی بود تا آنها مسایل را بیان کنند. ما به همین منظور جشنواره‌ای در نظر گرفتیم تا از برترین‌های تولیدکنندگان ورزش تجلیل کنیم.

وی ادامه داد: این مرکز نوپایی است که از تاسیس آن سه سال می‌گذرد و این مرکز به دلیل ماهیت جدید فعالیت‌هایش، به یک فرایند گسترده نیاز دارد. برای مرکز مشارکت‌ها، سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش ماموریت‌ها، رسالت های مختلفی تعریف شده که همگی در راستای احیای اقتصاد ورزش یا همان صنعت ورزش است. در واقع شناسایی مشکلات اقتصادی ورزش و حرکت در راستای مرتفع کردن آنها، اهم فعالیت ها و برنامه‌ریزی ها را به خود اختصاص می‌دهد.

رییس مرکز مشارکت‌ها سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش اظهار داشت: آنچه اهمیت دارد این است که در مرکز مشارکت‌ها، سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش حرکت رو به عقب نخواهیم داشت و پیگیر فعالیت و برنامه‌هایی قبلی خواهیم بود اما در عین حال اقداماتی که انجام آن‌ها را برای تسریع احیای اقتصاد ورزش ضروری بدانیم، در برنامه قرار می‌دهیم.

دست باز اضافه کرد: اشتغال‌زایی و توسعه آن یکی از اهدافی است که مرکز مشارکت‌ها، سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش دستیابی از طریق برنامه‌ها دنبال می‌کند که تولیدکنندگان البسه و اقلام وزشی از گروه مخاطبان در این زمینه هستند. باید از این تولید کنندگان در جهت تولید استاندارد حمایت شود و اینگونه تولید داخلی را گسترش دهیم.  

رییس مرکز مشارکت ها سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش گفت: اولین جشنواره تجلیل از برترین های اقتصاد و صنعت ورزش کشور توسط انجمن صنعت ورزش، کالا و خدمات و صنایع وابسته در حالی برگزار می شود که این اقدام انگیزه‌ای برای جهش صنعت ورزش کشور باشد.

وی ادامه داد: حدود٨٠ تولید کننده برتر ورزش در جشنواره حضور دارند و برترین های ان روز دوشنبه ٢٣ اسفند تجلیل می شوند.

دست باز گفت: صنعت ورزش ایران نه تنها در خاورمیانه بلکه در دنیا قابل مطرح شدن است. اگر تولیدکننده‌ایی مشکلی داشته باشد پیگیری و در حد توان در رفع آن تلاش می‌کنیم.

منبع خبر

admin1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست بعدی

اولین جشنواره تجلیل از برترین های اقتصاد و صنعت ورزش

دوشنبه 23 اسفند 1400
از سوی وزارت ورزش برگزار می شود؛ اولین جشنواره تجلیل از برترین های اقتصاد و صنعت ورزش   علی دستباز رئیس مرکز مشارکت ها، سرمایه گزاری و اقتصاد ورزش، از برگزاری اولین جشنواره تجلیل از برترین های اقتصاد و صنعت ورزش کشور خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی […]