اخبار انجمن

میز خدمت در مرکز مشارکت ها، سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش راه اندازی شد

به همت انجمن صنعت ورزش کشور و به مناسبت هفته تربیت بدنی

میز خدمت در مرکز مشارکت ها، سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش راه اندازی شد

علی دستباز رئیس مرکز مشارکت ها، سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش وزارت ورزش و جوانان از راه اندازی میز خدمت این مرکز به منظور بررسی و پیگیری مشکلات تولیدکنندگان ورزشی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علی دست باز با تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: معتقدیم که ورزش یک عرصه توقف ناپذیر است که برای آن حد و مرزی به لحاظ توسعه و پیشرفت وجود ندارد.
وی با بیان این که انسان از بدو تولد به ورزش نیازمند است، اظهار داشت: امیدواریم با حضور دکتر سجادی که یکی از قهرمانان ورزش کشور و دنیا بودند ورزش کشور شاهد یک حرکت نوپا و پویا باشد به صورتی که همه مردم به اهمیت ورزش و این نیاز ضروری انسان پی ببرند.
دستباز با اشاره به راه اندازی میز خدمت در این مرکز، افزود: به مناسبت هفته تربیت بدنی میز خدمت را با همت انجمن صنعت ورزش کشور و با همراهی، همکاری وهم افزایی آقای محمدلو رئیس هیئت مدیره انجمن صنعت ورزش، کالا و خدمات و صنایع وابسته، در مرکز مشارکت ها، سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش مستقر کردیم که آماده خدمت رسانی به مخاطبان است.
وی در خصوص اهداف این میز خدمت، گفت: در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، وزارت صمت، ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید را به ریاست وزیر صمت تشکیل داد که وظیفه این ستاد پیگیری و آسیب شناسی مشکلات تولید کشور است که تولیدات وابسته به ورزش نیز بخش مهمی از تولیدات کشوری را شامل می شود.
دستباز تصریح کرد: مشکلات بسیاری در راه تولید وجود دارد که این ستاد می تواند موانع را به حداقل برساند از این رو همه کسانی که به نوعی تولیداتی در حوزه ورزش دارند و در راه صنعت ورزش کشور با مشکلاتی روبه‌رو هستند می توانند با مراجعه به این میزخدمت، مشکلات خود را مطرح کنند و این میز با همکاری مرکز مشارکت ها، سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش مشکلات را به صورت مدون تحویل ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید کشور و آن ها را پیگیری خواهد کرد.
رئیس مرکز مشارکت ها، سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش افزود: افرادی هم که به هر دلیلی نمی توانند به صورت حضوری به میز خدمت این مرکز مراجعه کنند می توانند مشکلات و در خواست های خود به صورت اینترنتی در سایت صنعت ورزش کشور به نشانی www.sanatvarzesh.com ارائه کنند تا از این طریق مشکلاتشان پیگیری شود و بتوانیم حمایت موثری از تولید گران و صنعتگران ورزش کشور داشته باشیم.

https://tashil.stsm.ir/auth/sso/login

لینک کوتاه: https://news.msy.gov.ir/news/2188529.htm

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا